سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره,هزینه تعویض پنجره قدیمی با دو

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC روش آسان، سریع و به صرفه برای بازسازی خانه محسوب می شود و مزایای فراوانی دارد.

این روش در بسیاری از موارد به آهنکشی نیازی ندارد و همان شاسی قدیمی قابل استفاده برای پنجره UPVC جدید است.

پنجره های قدیمی معایب فراوانی داشته و از نظر ظاهری و عایق مناسب نیستند.

برای نوسازی پنجره قدیمی عایق صدا، سرما و گرما خواهید داشت و برای جلوگیری از ورود حشرات نیز می توان از انواع توری ثابت یا پلیسه ای هنگام تعویض استفاده کرد.

عایق بندی ساختمان بسیار مورد توجه  افراد است و با نوسازی پنجره و نصب پنجره دوجداره upvc ، مانع  ورود و خروج سرما، گرما و همچنین ریزگردها و آلودگی های صوتی خواهد شد.

پنجره دوجداره معایب پنجره قدیمی را پوشش داده و پس از تعویض پنجره  دمای محیط تنظیم شده و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی، از مزایای بی نظیر پنجره های UPVC و آلومینیوم استفاده خواهید کرد.

پنجره دوجداره

روش نصب پنجره دوجداره بجای پنجره قدیمی

برای جایگزین کردن پنجره قدیمی با پنجره دوجداره می توانید از دو نوع پنجره یو پی وی سی یا پنجره دوجداره آلومینیومی استفاده کنید. پنجره دوجداره upvc یا آلومینیوم تفاوت زیادی ندارد ولی دارای اهمیت فوق العاده ای است، به ویژه اینکه بدون تخریب و دردسرهای بنایی انجام پذیر است.

برای انجام تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، باید فریمی که از پنجره قدیمی به دیوار متصل است را برش داد که پس از آن روی دیوار یک فریم و یک فضای کاملا خالی خواهید داشت.

پنجره دوجداره upvc تا میزان 100 درصد در مقابل آب باران، گرد و غبار، 70 درصد در مقابل سر و صدا ، سرما و گرما عایق خواهد شد. پنجره دوجداره یو پی وی سی به طور کامل مانع سر و صدا و سرما و گرما نخواهد بود اما تا حدود زیادی از این عوامل جلوگیری می کند.

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره باید ابعاد، نقشه، تعداد بازشو، تعداد و سایز کتیبه ها، نوع پروفیل upvc، نوع رنگ آمیزی یا لمینت طرح چوب پروفیل یو پی وی سی، رنگ شیشه دوجداره یا سه جداره، سکوریت یا لمینت بودن شیشه را در نظر گرفت.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

4نکته اساسی و مهم در خرید پنجره دوجداره استاندارد:

1-طراحی استاندارد پنجره دوجداره

2-اندازه گیری دقیق و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی جهت پنجره دوجداره

3-تولید استاندارد شیشه و پنجره دوجداره

4-نصب استاندارد پنجره دوجداره

برای تعویض پنجره قدیمی عرض و ارتفاع پنجره های خود را اندازه گیری نموده، سپس از طریق تماس با کارشناسان فروش از قیمت اولیه پنجره های خود مطلع گردید. با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های یو پی وی سی 50 درصد در هزینه های مربوط به انرژی صرفه جویی کرده اید. پنجره دوجداره عایق یو پی وی سی مانند قلکی است که علاوه بر اینکه هزینه خرید خود را جبران میکند، پس اندازی است که از کاهش هزینه های مربوط به گاز مصرفی بدست می آید.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره کار دشواری است؟

ساختمان‌هایی که پنجره‌ قدیمی دارند، اغلب از نظر تهویه و عایق بودن برای سرما یا گرما دچار مشکل هستند. معمولا اکثر افراد برای تعویض پنجره، این تصور را دارند، که باید همه خانه را به هم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند، پنجره قدیمی را با ریخت و پاش‌های زیاد از جا درآورند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند و بساط گچ و سیمان و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند. همین تصور باعث می‌شود که خیلی از این افراد برای تعویض پنجره‌های قدیمی خود اقدام نکنند و با منصرف شدن از این کار، خودشان را از مزایای پنجره‌ دوجداره UPVC محروم کنند.

مراحل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

اکنون اگر تصمیم گرفته‌اید که پنجره قدیمی خانه یا محل کار خود را تعویض کنید و به جای آن یک پنجره دوجداره UPVC زیبا و کاربردی نصب کنید،‌ بهتر است در قدم اول با یک مشاور متخصص و قابل اعتماد در زمینه ساخت و نصب پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی ارتباط برقرار کنید. همکاران متخصص، با تجربه و با سابقه ما در آپند آماده ارائه مشاوره در خصوص تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های جدید و پاسخ به سوالات شما هستند.

پس از دریافت مشاوره و قطعی کردن تصمیم خود برای نصب پنجره دوجداره جدید،‌ مدل مورد نظرتان را سفارش می‌دهید و کارشناسان متخصص به محلی که قرار است پنجره‌های آن تعویض شود، مراجعه می‌کنند. ساخت پنجره شما از اندازه‌گیری دقیق ابعاد پنجره‌ها توسط افراد متخصص آغاز می‌شود.

پس از مرحله اندازه‌گیری،‌ پنجره دوجداره مورد نظر شما توسط شرکت سازنده، ساخته و آماده نصب می‌شود. هنگامی که پنجره‌ها آماده شدند، متخصصین نصب برای تحویل و نصب پنجره‌ها به منزل یا محل کارتان مراجعه خواهند کرد. البته این کار با هماهنگی قبلی انجام می‌گیرد،‌ زیرا نصب پنجره‌ها بسته به تعداد و ابعاد آن‌ها چند ساعت زمان لازم است.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره یو پی وی سی

پنجره‌های قدیمی بدون هرگونه تخریب تعویض می‌شود

تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره دوجداره UPVC جدید، نیاز به هیچ گونه تخریبی ندارد و یکی از ساده‌ترین عملیات ساختمانی به شمار می‌رود. برای تعویض پنجره‌ها هیچ گونه مواد و مصالح ساختمانی لازم نیست و تنها باید، پرده‌ها را باز کنید، اطراف هر پنجره را تا دو متر از لوازم خانه خالی کنید و روی مبلمان را با پارچه‌ای بپوشانید تا جابه‌جا و باز و نصب کردن پنجره‌ها آسیبی به لوازم شما نرساند و باعث کثیف شدن آن‌ها نشود.

در آغاز کار عملیاتی نصب، ابتدا تمام ستون‌های افقی و عمودی قاب پنجره قدیمی با استفاده از فرز مخصوص بریده می‌شود و تنها فریم محیطی پنجره قدیمی داخل دیوار باقی می‌ماند. سپس پنجره‌های جدید دوجداره یو پی وی سی روی این قاب با استفاده از پیچ‌های محکم نصب می‌شود. معمولا پس از اتمام کار، فریم محیطی پنجره قدیمی به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

پس از نصب پنجره‌ها،‌ دور تا دور آن‌ها با استفاده از فوم و چسب مخصوص، آب‌بندی و عایق‌بندی می‌شود. حالا نوبت نصب شیشه‌های دوجداره است و پس از آن دیگر کار تمام می‌شود. معمولا نصاب‌ها در انتها برای رگلاژ پنجره اقدام می‌کنند، اما حواستان باشد؛ اگر فراموش کردند حتما انجام این کار را در پایان نصب از آن‌ها درخواست کنید.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چقدر هزینه دارد؟

پنجره‌های دوجداره UPVC قیمت‌های متفاوتی دارند.

قیمت پنجره دوجداره بسته به برند و نوع آن‌ها مختلف است.

دقت کنید که اگر تصمیم به خرید پنجره‌های دوجداره با برندهای غیر ایرانی باشید، قیمت‌ها به دلار وابسته است و در نتیجه بالا و پایین رفتن نرخ کشوری دلار کاملا روی قیمت پنجره‌های جدید موثر است و به همین دلیل ممکن است هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره با برنامه ریزی های شما متفاوت باشد.

قیمت پنجره‌های دوجداره به جنس پروفیل، نوع یراق‌آلاتی که در آن‌ها استفاده می‌شود، ابعاد پنجره، رنگی بودن یا نبودن پنجره و نوع شیشه آن بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت‌ خرید و نصب پنجره‌های دوجداره بهتر است به قیمت‌های اعلام شده در سایت‌های مختلف اتکا نکنید و با شرکتی معتبر تماس بگیرید. یکتاوین در این زمینه، همواره آماده ارائه مشاوره به شما خواهد بود.